O mnie

Nowy kierunek otwarty w 2010 roku na warszawskim ASP. Jesteśmy pierwszym rocznikiem.

czwartek, 9 grudnia 2010

Joanna-projekt


                                          Bandaż-owijka







Efekt mojego projektu"Stadion" to drukowane bandaże, owijki na ręce. Na pomysł bandaża-owijki wpadłam po przeczytaniu paru policyjnych notatek o ekwipunku huliganów, kiboli na tzw."ustawki", wśród którego znajdowały się bandaże do owijania rąk podczas bójek. Stworzony przeze mnie bandaż oddaje nastrój i kolorystykę z jaką utożsamiam huligańskie ustawki oraz  jest osobistą rzeczą huligana, wyrózniającym elementem ustawkowego ekwipunku podkreślającą wyznawane przez niego poglądy, osobowość i siłę.

English: The outcome of my "Stadium" project is a printed bandage. The idea started after reading a few police notes about the equipment of football hooligans for "ustawki" (extremely violent, pre-arranged fights beetwen two opposite groups supporting different football teams), where I found out they also bring bandages for wrapping their hands and wrists for protection during fights. The textile bandage I made has the colours, feel and emotions of how I see hooligans and is meant to be a hooligan's personal thing, the element that stands out of the equipment and emphasises his views, personality and strength.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz